wtorek, 24 grudnia 2013

Zwiastun

Ta dam! Oto nadchodzi zwiastun opowiadania! :))
Jestem z niego bardzo dumna (mimo, że wyszedł troszkę długi).
Mam w planach zrobić jeszcze jeden zwiastun i będzie on zdecydowanie krótszy.

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, za wszystkich stałych czytelników oraz za 1,300 wyświetleń!
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam zdrowia, szczęścia i wszystkiego, czego tylko wasze dusze zapragną.
Cóż mam jeszcze pisać? Nie chcę Was znudzić ;*
Jeszcze raz najlepszego i enjoy :))


Martuu.

4 komentarze:

  1. *.*
    :O
    *.*
    #ThatFeelings
    OMG.
    BOSKIE *.*
    DAWAJ NASTĘPNY ROZDZIAŁ <33

    Wesołych again <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Był jak księżyc-jego część była zawsze ukryta.''

    Zapraszam na pierwsze polskie tłumaczenie fanfiction Hidden: hidden-plfanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zwiastun! :D

    Mam pytanie: w jakim programie go robiłaś? :))

    Zapraszam też do siebie:
    http://fanfiction-on-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Robiłam to w Movie Maker Live (bo tylko on jest dla Windowsa 8, ale Movie Maker niczym się nie różni od Live)
      Na pewno wpadnę do Ciebie ;*

      Usuń