sobota, 2 listopada 2013

Rozdział 6


Włączyłam laptopa i zalogowałam się na Facebooku. Miałam kilka powiadomień i dwie wiadomości. Pierwsza była od Alex, która pytała na kiedy mamy przygotować opis pająków z biologi. Szybko odpisałam jej, że mamy jeszcze tydzień czasu i otworzyłam drugą wiadomość. Jak wielkie było moje zdziwienie, gdy zorientowałam się, że wiadomość jest od Harrego!

'Myślałaś może o udzielaniu korków z matmy? Byłbym chętny : ) '

Cholera, pomyślałam.
- Ja i matematyka to nic dobrego. - wyjęczałam do siebie.

'Nie myślałam, bo z matematyki geniuszem nie jestem. Mnie dobrze idą raczej tylko proste przykłady. Z tymi skomplikowanymi mam już kłopot. Przepraszam : /
Jakbyś potrzebował pomocy z historii, biologii czy francuskiego to służę pomocą : )
'

I nagle dostałam olśnienia.
- Mooonika! - zawołałam. - Myślałaś o korkach z maty? - zapytałam, stając w drzwiach jej pokoju.
- Ja? - spojrzała na mnie zdziwiona.
- Nie, ja. - odparłam sarkastycznie i skrzyżowałam ręce na piersiach.
- Po co mi korki? I to jeszcze z maty? - popukała się palcem w czoło.
- Nie tobie! - spojrzałam na nią z politowaniem. - Chodzi mi o to, czy myślałaś nad douczaniem kogoś.
- Nie? - odpowiedziała tak bardzo niepewna mojego pomysłu, że zabrzmiało to jak pytanie.
- Bo jest taki jeden chłopak... - zaczęłam. - I on potrzebuje pomocy w macie. - dodałam.
- Mhm. I ja miałabym mu udzielać tej pomocy? - zapytała na co ja pokiwałam głową. - Pomyślę nad tym. - dodała po chwili namysłu i odwróciła się z powrotem do biurka.
- Dziękuję. - pisnęłam i wróciłam do siebie.
Miałam nieprzeczytaną wiadomość od Harrego.

'Dobrze wiedzieć ; )
Z tego co wiem to za francuskim nikt za bardzo nie przepada ;D '

Po chwili namysłu odpisałam:

'No cóż, tak bywa : P
A z tą matematyką to moja siostra mogłaby Ci pomóc ; ) Ona jest zdecydowanie bardziej mądrzejsza z maty.'

Patrzyłam w ekran jak nienormalna. Nawet nie jestem pewna czy mrugałam lub oddychałam. Ale żyję więc chyba mój organizm dokonywał wymiany gazowej. Kilka minut później nadal miałam pustą skrzynkę odbiorczą, więc odeszłam od komputera żeby spakować książki na dzień jutrzejszy, które miałam w domu a nie w szkolnej szafce.


______________________________________

Wyświetleń prawie 300 a tylko trzy (!!!!) komentarze.

Błagam! Nawet nie macie pojęcia jakie są one dla mnie ważne ;__;

Dają motywację i w ogóle.

A skoro nie ma wyświetleń rozdział 7 najwcześniej będzie w sobotę.

Martuu.



2 komentarze:

  1. i co ja bd do soboty robić?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś niedziela i nowy rozdział już jest :)
      Chyba wytrzymałaś, co? ;*

      Usuń